Εθελοντής Αιμοδότης

Κάτι τόσο απλό που το κάνουμε δύσκολο τελίκα κυρίως λόγο άγνοιας. Μετά απο πολύ καιρό που όλο έλεγα «θα πάω να δώσω,θα γίνω εθελοντής» και τέτοια, τελίκα σήμερα το πρώι θυσίασα τον ύπνο μου και πήγα να δώσω αίμα. Μπορώ να πω πως δεν είχα άγχος για πρώτη φορά, γιατί είχα δώσει αίμα ξανά για εξετάσεις αλλά και γιατί δεν φοβάμαι τόσο στην θέα του αίματος. Περισσότερο σε αγχώνουν οι νοσοκόμες με την συμπεριφορά τους πιστεύω λόγω του υψηλού αισθήματος ευθύνης. Εμένα με το που με είδαν εκτός απο τα τυπικά, να μου μετρήσουν την πιέση δηλαδή, μου μέτρισαν και την αιμοσφαίρινη γιατι όπως με είπαν μετά ημουν πολύ «άσπρος»….9 και μισή το πρωί και χωρίς να έχω φάει τιποτα τι περιμένανε? Τέλοςπαντων όλα πήγαν καλά, είπια και το χυμό μου στο τέλος και περιμένω να περάσουν 4 μήνες ωστε να μπορέσω να ξανα δώσω. Για όποιον το σκέφτεται θα τον συμβούλευα να μην ακούει τι λένε οι διάφοροι γνωστοί του και να πάει σε ένα σταθμό αιμοδοσίας να τα δει απο πρώτο χέρι. Αν πάλι υπάρχουν και κάποιοι που δεν το σκέφτηκαν καν καλό είναι να το σκεφτούνε πολύ σοβαρά.

http://www.aimodosia.org/

logo.gif

~ από artisan79 στο 7 Αύγουστος, 2007.

Ένα Σχόλιο to “Εθελοντής Αιμοδότης”

  1. elate sto http://s2.bitefight.gr/c.php?uid=30130
    na sas piw k egw to aima…mou a xa xa xa!

Σχολιάστε

 
